fredag 30 maj 2014

Sjukt bra dag med sjukt tråkigt väder..

..visst är det sjukt? Haha.
Dagen började med lite sovmorgon.. klev upp 6 och städade på Advokatbyrån därefter bar det iväg mot DHL. Efter nio timmars arbete på ett sjukt härligt jobb där jag trivs bra så är jag såååå trött och slut i kroppen. Fick en pepparkaksburk idag av en kollega..wiiiie ska tjocka mig heeeela helgen.

Fick även ett samtal från min otroligt snälla vän Emil som tidigare idag undrade om jag ville hänga med och åka lastbil. Sa nej eftersom att jag jobbade, typiskt att det skulle krocka! Love the feeling när man åker lastbil. 
I alla fall så hämtade han upp mig från jobbet med lastbilen såklarttttt!!!!! Hängde med och hjälpte han att lasta ur och lasta på lite gods innan han skulle köra hem mig. Påväg hem stannade vi och hjälpte en tjej som låg ner på marken och knappt kunde andas. (Hoppas du mår bra nu Hanna och att allergi chocken det gick över helt.) Såg faktiskt väldigt otäckt ut.

Väl hemma i sängen nu sitter jag och myser (läs försvinner) i Robins bigga tröja som jag har fått låna. Thank you R! Time to sleep, imorgon blir det en helt vanlig körkorts-plugg-lördag. Wiiiiiiiie vad roligt..

Ta det lugnt nu på Yran allihopa, för min del så blir det inte yran i år. Men nästa år då är jag redo och det hoppas jag ni är också för då kööööööör vi. Eller hur Natali D? ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar